cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, april 02, 2007

Volver - Att återvända

Ja.. oj det var ett tag sen jag bloggade..

Nu är det april! Tiden går så fort... Förra veckan var härlig, så varmt och skönt. Kändes som försommar! Passade då på att vara ute så mycket som möjligt. Man märker att sommaren snart är här, hur mycket folk som helst som promenerar omkring i stan och njuter av solen. Har tagit ett break från datorn, ganska skönt. Man blir lätt lite beroende...


I fredags var jag ute med min vän L och drinkade ;) Mycket trevligt.
I lördags var det familjemiddag med mostern, mormor och morfar, mams, ena brorsan och älsklingen såklart. På hemvägen hyrde vi filmen "Att återvända" (Volver), regisserad av Pedro Almodóvar och med Pénelope Cruz som huvudrollsinnehavare. Verkligen en helt underbar film! Fin och intressant stämning i filmen. Jag tycker den är ett "måste" att se! En till film att skriva upp på favoritlistan då.. :)

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger alicethomas said...

Very nice blog, thanks for this post and I have some special things for you. If you are finding something to relax, games for toddlers car; disney frozen games will be my best recommendation for you. Let’s play and get more deep relaxation!
Beside, you can try Jetpack Joyride Online. Now, you can completely play this addicting fun game on your mobile. Have fun!!!!

8:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Home