cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, mars 19, 2007

Summering av helgen och lite annat...




I helgen har jag haft en del för mig, speciellt om kvällarna ;) I fredags eftermiddag träffade jag en arbetskamrat och tog en fika vid S:t Eriksplan. På kvällen träffade jag min vän K och åt middag och därefter gick vi ut. Vi mötte upp K:s vän P senare. Hade verkligen en superrolig kväll/natt!
I lördags kväll var jag på bio med pojkvännen och såg Se upp för dårarna (regisserad av Helena Bergström). Den var bra, men ingen superfilm. Efter filmen tog jag en sväng förbi några arbetskamrater som var ute, och snackade lite.
I går var jag iväg, tillsammans med familjen, och firade min kusins tvillingflickor som fyllde 1 år! Så söta!

Har hittat en foundation hos Beauty Planet som verkar ha en massa bra egenskaper! Color Ideal från Lancôme. Den har solskyddsfaktor 15 (som är väldigt bra nu i vår när solen börjar titta fram) och den ska tydligen anpassa sig efter ens egen hudton, med ett naturligt resultat. Den ska även optiskt ta bort porer och missfärgningar. Verkar som nåt man kanske ska införskaffa inför våren? Skulle också vilja ha en ny bronzer. Har just nu en budget från Isadora, men skulle vilja ha en lite lyxigare den här gången :) Brukar växla lite mellan budget och lyx.. Någon av dessa från Guerlain funderar jag på. En klassiker helt enkelt!
Köpte en ny mascara i lördags föresten, Diorshow från Dior.

Såg ni föresten tv-serien Ordförande Persson som började nu ikväll? Riktigt kul att se Persson smutskasta en massa politiker... Hans arroganta sida när den är som bäst! Hehe.. ;)

Etiketter: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Guerlains bronzer ser ju läcker ut. Har en väldigt bra foundation av Guerlain sen tidigare.
Persson ja... tyvärr såg jag inte programmet... ja han är ju inte för rolig precis.

9:28 em  
Blogger cherrybop said...

Guerlains bronzer är ju som sagt en klassiker :) Har dock inte testat den, så är ju lite nyfiken.

Persson ja, haha! Håller med.

11:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home