cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

torsdag, mars 08, 2007

"Vill du förlova dig med mig?"

Två utslagna löjtnantshjärtan.


Måste bara få berätta en sak som hände i tisdags! Jag och älsklingen firade vår treårsdag, när han helt plötsligt verkar lite nervös och ler jättemycket.. Rätt vad det är så frågar han "Vill du förlova dig med mig?" och tittar förväntansfullt mot mig (!) Jag blir helt överraskad och svarar såklart "JA!":D
Gud jag är såå GLAD och det känns fortfarande helt overkligt :)!! Så fort vi hinner ska vi gå och titta på ringar.. Åh, det är så spännande!!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Stort grattis! Vad kul :)

11:07 em  
Blogger cherrybop said...

Tack Jessica!! Ja, det känns verkligen underbart!

11:12 em  
Blogger sandra.tornkvist said...

åh gud vad fint :) grattis!

12:00 fm  
Anonymous Anonym said...

GRATTIS! WOHOO!!

12:07 em  
Blogger cherrybop said...

Sandra > Tack så mycket :D!

Festis > Tackar Festis!

10:23 em  
Anonymous Anonym said...

Instämmer i grattiskören, grattis, grattis,grattis!!!

10:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home