cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

fredag, mars 23, 2007

Acnes Hex Opal



Håller just nu på och kollar på en spännande, tysk film som vi hyrt :)

Annars har jag varit på stan en del idag och träffat min vän M. Vi sprang runt i lite affärer, bl. a. nyöppnade gallerian Souk på Drottninggatan (som ligger i Debenhams gamla lokal). Kul att se, men på tok för mycket folk! Topshop hade en riktigt stor skoavdelning, med en hel del fint.

De här jeansen, Hex Opal från Acne, funderar jag på att kanske köpa till våren. Gillar både modellen och tvätten på dem, men de är kanske lite för ljusa där bak? Skulle vilja ha ett par lite ljusare till våren, har annars bara mörka jeans (som jag iof. gillar)..

Etiketter: ,