cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, mars 05, 2007

Nu är jag tillbaks!

Bild från Trysil.


Nu är jag hemma igen, tillbaka från Norge och underbar skidåkning! Har verkligen haft en toppenvecka!
Tyvärr har vädret varit sådär, det har varit mulet och disigt mestadels, och snöat en hel del...
I fredags var det däremot riktigt fint, soligt och rätt varmt egentligen. Vi passade på att åka ner på andra sidan fjället den dagen för att upptäcka lite annat, och där hittar vi en urmysig by - Fageråsen, där de hade uteservering och musik. Vi satt där i solen med varsin latte och bara njöt av värmen.. :)

Verkligen en härlig resa!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Dennis Alexis Hellström said...

Jag vill ha vår.

11:28 em  
Blogger cherrybop said...

Jag vill också ha vår nu, har fått nog av snö för ett tag framöver ;)

12:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home