cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

fredag, mars 09, 2007

Lisbeth Dahl




Jag var nyligen hos papsen och åt lite middag med honom och mina bröder. Just nu är pojkvännen på "herrmiddag" :) Jag ska jobba imorgon (och på söndag) så ikväll blir det inte allt för sent, speciellt eftersom jag är lite krasslig också. Just nu sitter och kollar på Miss Marple, på TV4+, och dricker lite te. Gillar Miss Marple, hon är så söt!

Var inne och kikade på Asos och hittade dessa söta prylar till hemmet från Lisbeth Dahl. Tycker Lisbeth Dahl ofta brukar ha en del söta saker. Hennes prylar finns bl. a. i en liten affär (som jag inte minns vad den heter) på Odengatan, nästan enda nere vid Valhallavägen.

Etiketter: ,