cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

tisdag, januari 16, 2007

Senaste tiden...



Jag vet, jag har inte bloggat så mycket den senaste tiden.. har inte alls haft inspiration eller lust till det... tyvärr. :/
I helgen har jag jobbat. Annars var jag på middag i lördags hos pojkvännens mamma, mycket trevligt! I går efter jobbet var vi på bio och såg den nya filmen The Departed med bl. a. Leonardo DiCaprio och Jack Nicolson. En riktigt bra och spännande film, man "sitter som på nålar" genom hela filmen. ;) (även om den var lite överdriven mot slutet). Den är absolut sevärd - så gå och se!
Idag var jag och åt lunch med papsen här i Vasastan. Det var mysigt. :)
Fick syn på Smashbox´s nya kollektion Tokidoki, och allt är ju bara för sött! Är riktigt nyfiken på den. Funderar på att köpa deras Skin Tint och kanske ögonskuggspaletten (vekligen jättefina färger). Tokidoki-kollektionen finns att köpa både på Pulp Store och Eleven.


Etiketter: ,