cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, januari 07, 2007

Äntligen frisk

Idag var första dagen jag varit utanför dörren sen i onsdags.. Har som sagt legat hemma och varit förkyld. Nu känner jag mig nästan helt återställd i alla fall, verkligen skönt!
Var och åt lunch med pojkvännen här vid S:t Eriksplan på Bagel Street idag. Kan rekomendera det stället föresten, de har superfräscha och smaskiga bagels! När jag sagt adjöken till älsklingen tog jag en promenad till Centralen och Kulturhuset. Där mötte jag upp papsen, båda brorsorna och en vän till ena brorsan. Vi kollade runt efter någon intressant utställning eller liknande, men det var inte så mycket... Sen slog vi oss ner och tog en fika. Efter det gick jag på egen hand en liten sväng på stan. Blev lite inköp; underkläder från h&m, foundation från Make Up Store och en skön, stickad tröja från Lyle & Scott. Tröjan var det enda som jag köpte på rean (900:- istället för 1300:- som den kostat innan). Hade tänkt köpa en snygg, blekrosa pashminasjarl också men upptäckte till mitt förtret att det var ett litet hål i den :(

Visar mina inköp snart, I promise (tänkte också passa på att visa några inköp jag gjorde dagen innan julafton som jag inte hunnit visa).

Go´natt!

Etiketter: ,