cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

lördag, december 23, 2006

Dan före dopparedagen!


Idag har jag och pojkvännen varit på stan och köpt det allra sista... Det var rätt lugnt på stan idag, de flesta är väl hemma och gör julmat och slår in alla julklappar osv..
Var förbi NK och köpte lite prylar och tog en fika på Franska Caféet. Var också förbi Urban Outfitters. Hittade en snygg tunn tröja.. och på Nilson hittade jag ett par riktigt snygga svarta blanka pumps som jag tänkte ha på mig imorgon. Jupp, några fler julklappar till mig själv har väl aldrig skadat ;) Nej, nu måste jag ta tag i det här med julklappsinslagning!


GOD JUL till er alla! Hoppas ni får en mysig julhelg tillsammans med era närmsta!

Tänkte också passa på att bjuda på lite julhumor - Kolla den här stackars ungen. Hihi...

Etiketter: