cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

torsdag, december 21, 2006

Bröllopsfest.. igen!


Jag har, som ni kanske märkt, tagit en kortare blogg-pause. Har haft så mycket annat att göra inför jul så har inte hunnit med att blogga, har heller inte känt mig så inspirerad...

I helgen var vi var på bröllopsfest igen :)! Fast den här gången var det i Dieselverkstan. De hade dukat upp i restaurangen + en stor och smaskig buffé! Det var verkligen en supertrevlig kväll!
I tisdags var jag och pojkvännen hembjudna på middag till min vän L som fyllde år. Hon fick en svart lackväska med en rosett av oss - verkligen supersöt (finns på Åhléns). Vi hade hur trevligt som helst och stannade en bit in på natten.. ;)

Har varit lite sent ute med julklappar och har fortfarande inte införskaffat allt... Igår köpte jag och pojkvännen dock lite grejer på Beautyplanet. Superbra att man kunde beställa prylar därifrån t. o.m. idag (torsdag) kl. 12! Julklapparna kan tyvärr inte visas här.. Jag köpte en även en liten härlig julklapp till mig själv! Ansiktscremen "Hydra Detox" från Biotherm (se bilden ovan). Den ska tydligen skydda mot luftföroreningar och annat crap, och gör att huden tar upp syre bättre. Hoppas det stämmer, för det verkar ju toppen!

Gud, nu är det inte långt kvar till julafton! Ska bli såå mysigt!

Etiketter: ,