cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, augusti 07, 2006

Vanlig vardag

Idag har jag jobbat som vanligt, och slutade sent - 19.30. När jag kom hem var lägenheten helt upp och ner, verkligen hur stökigt som helst...! :/ Så jag satte igång att städa och tvätta när jag ändå var i farten. Hängde upp en ljuslampett som jag haft i flera år men aldrig kommit mig för att sätta upp.. Så nu känner jag mig riktigt nöjd! Sitter just nu och dricker mitt vanliga kvällste.
På onsdag är jag ledig. Funderar på att antingen åka ut i till ön eller vara i stan och shoppa och kanske träffa nån kompis. Får se vad jag får lust till och vad det blir för väder... (?) Ska i alla fall bli kul att hitta på nåt!!

Etiketter: