cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

torsdag, augusti 03, 2006

Lindsay + längtan efter ett visst paket...


Var hemma hos mamma nu ikväll och åt lite middag, trevligt trevligt. Annars har jag varit ledig idag, och passade på att springa förbi H&M (såklart ;))... Och så träffade jag min vän K som har kommit hem från Köpenhamn där hon jobbat i sommar.

Lindsay
har verkligen fått till det (outfiten) på den här bilden! Jättesnygg blus-skjorta eller vad man nu ska kalla det. Och ett par sjyssta marinblåa shorts till (liknar mina - which I love :)). Riktigt fräscht!

Har ännu inte fått någon avi om att mitt paket från Smashing har kommit.. Tråkigt. Hoppas, hoppas det kommer imorgon innan helgen! Fast iof när jag tänker efter.. jag kommer ändå inte hinna hämta ut paketet imorgon i vilket fall som helst eftersom jag jobbar till 20.. :/


Bild från Celebworld.

Etiketter: ,