cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

tisdag, augusti 01, 2006

Smashing - inköp



Köpte lite smink sent igårkväll på Smashing (eftersom jag fick höra att Veckorevyn hade en rabattkod - 25%, och det var sista chansen igår. Hoppas ni också hann med att köpa lite smått och gott :)).


Köpte:

¤ Venom Flash från DuWop

¤ The Powder från Håkansson


Så snart får jag en avi i brevlådan, jippie! :) Det skulle ta 2-5 arbetsdagar att få det skickat...

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

nej var det sista dagen igår? jag har heelt glömt bort att jag skulle beställa.. :(

2:55 em  
Blogger cherrybop said...

Oj nämen va synd!! :( Sorry, jag glömde att meddela i bloggen, men jag fick reda på det i sista minuten! Va trist!

11:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home