cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, juli 31, 2006

Mina blygsamma inköp




Här ser ni mina inköp! Yes, äntligen gick det att ladda upp bilder! Som ni ser är inköpen från Frankrike mycket blygsamma den här gången... ;) Jag är i alla fall mycket nöjd med dessa saker måste jag säga.


¤ Grå tunn yllekofta med prickig knytrosett och trekvartsärm som jag föll för på direkten (bilden gör den ej någon rättvisa)!

¤ Härligt glossigt läppglans i en den fina ljusrosa färgen "Pout" från Smashbox

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

snygga! och blygsamma vette katten - skitsnygga snarare!

12:28 fm  
Blogger cherrybop said...

Tack! Jag är mycket nöjd :)

11:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Home