cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, juli 30, 2006

Tillbaks från Cannes


Hallå! Nu är jag hemma i Stockholm igen, efter en helt underbar resa! Vi har solat, badat, festat, shoppat, ätit goda middagar, fikat, promenerat längs strandpromenaden.. you name it...

Shoppade inte så mycket, vilket är häpnadsväckande.. Jag brukar i vanliga fall alltid få för mig att jag måste shoppa extra mycket när jag är utomlands (för dessa saker finns ju oftast inte hemma ;)), men inte den här gången. Var ju som sagt där med pojkvännen och han är väl tyvärr inte sådär överförtjust i att springa i affärer... ;) Hm.. aja, men ni ska få se mina små inköp, ska bara ta kort på dem först :)


Bilderna uppifrån från vänster: En skyltfönster som jag fastnade framför med alla de lyxiga märkena (ville ha men liite dyrt...), vårt fina hotellrum i Cannes, strandpromenaden, skyltfönster, drömskorna från Marc by Marc Jacobs som jag såg i ett skyltfönster, utsikt från vår balkong, Rue d'Antibes i Cannes.

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kul läsning! Låter jättehärligt =) Nyfiken på dina inköp....

10:14 em  
Blogger cherrybop said...

Kul att du tycker det! Jag lovar, jag ska alldeles snart visa vad jag köpt :)

10:22 em  
Anonymous Anonym said...

åh du verkar ha haft det bra =) är inte alls avis ;)
ska bli kul att se vad du köpt sen :D

12:46 fm  
Blogger cherrybop said...

Hehe, ja det hade jag verkligen :) Ska snart lägga upp mina inköp...

1:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home