cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

lördag, augusti 05, 2006

Dagen och kvällen


Idag var en sådan där riktigt stressig dag på jobbet - ja, värre än i onsdags... Jag drömde till och med en hemsk stress-dröm natten till idag också. Uscha :(
Nu ikväll åkte jag förbi pojkvännens mamma eftersom pojkvännen befann sig där för tillfället. Gillar verkligen hans mamma, hon är så trevlig och omtänksam plus dessutom skojfrisk :D Nu är vi hemma och jag sitter och dricker en sen kopp te. Det är världens liv här i lägenheten intill.. Hm.. jag som ska upp imorgon och jobba. Suck. Hoppas de drar ut på stan eller nåt snart så att jag kan få lite sömn innan morgondagen :/

Det här stora, blåa linnet från Asos var sött! Det hade så underbara detaljer som; små fickor fram med något slags veckat tyg och lite "siden"- detaljer. Snyggt. Want it.. now! ;)

Etiketter: ,