cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

onsdag, augusti 30, 2006

Shopingrundan



I måndags när jag var ledig hann jag med att åtminstone köpa två saker som jag verkligen behövde.. Jag och pojkvännen var ju som sagt ute på stan för en liten shopingrunda, men det var mest för hans skull. Han skulle nämligen köpa jeans och ville kolla runt lite. Han hittade ett par supersnygga från Acne och ett annat par från Nudie.
Jag köpte en necessär från Face, som jag faktiskt fick nys om via Rar :) Lånar en bild på den, av henne, eftersom jag köpte en likadan i precis samma färg. Hoppas hon tycker det är okej! Den var ju bara för söt, så jag var tvungen att ta med mig en hem.. ;) Och jag behövde verkligen en ny concealer, så jag köpte en som jag inte provat förut - "Ideal light" från Estée Lauder. Måste faktisk säga att den verkligen är toppen för att dölja mörka ringar under ögonen, och väldigt smidig är den också. Rekomenderas verkligen!


Bilder från Rar och Estée Lauder.

Etiketter: