cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, augusti 21, 2006

Ny väst-kofta!


Ledsen att göra er besvikna, men det blev inget paket idag. Jag var som bäst påväg för att hämta paketet när regnet började ösa ner, och mina skor läckte in :(, så jag bestämde mig för att springa ner i tunnelbanan och åka iväg och träffa M direkt istället.. eller okej, jag hann förbi Åhléns City en sväng innan. Kikade lite på väskor och neccessärer, behöver verkligen köpa både en ny väska och ny neccessär. Hittade en snygg enkel skinnväska från Tiger för en tusenlapp, men det blev inget köp. Får se hur jag gör.. jag vill ju helst ha en Bulga som sagt ;) Träffade sen M i Gamla stan. Vi satte oss på Café Tabac. Efter det gick vi en sväng förbi Indiska (tycker att de har börjat få in lite mer fint på sista tiden :)). Väl där hittade jag en supermysig stickad väst-kofta (eller vad man ska kalla det?), med knappar, och stora fickor längst ner (se bild). Såå höstig och mysig! precis vad jag behövde ;)

Imorgon ska jag jobba. Så nu är det sleeptime som gäller. Go´natt!

Etiketter: ,