cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

onsdag, augusti 23, 2006

H&M´s jeans



Var rätt trött i morse, blev lite sent igår. Jag var nämligen hemma hos L, vi var tre vänner som var där. Satt och snackade och åt kex med brieost och drack vin. Åkte direkt dit efter jobbet. Vi hade såå trevligt! :D Så idag har jag varit lite trött, men inte så värst farligt ;) Träffade pappa och åt lunch på ett thai-ställe vid Kungsholmstorg idag. Efter det har jag sprungit runt på stan och fixat lite ärenden för mig själv. Hämtade bl.a. paketet idag (äntligen)! Visar grejerna imorgon här på bloggen, promise, det kommer ändå bli så dåliga bilder med blixt, om jag skulle fota nu när det är kväll... Så.. imorgon.
Jag gick förbi Västermalmsgallerian också, och H&M. Hittade ett par snygga.. ja, tro´t eller ej.. jeans! Mörkblå stuprörsjeans från "&denim" närmare bestämt (inga superbilder på dem direkt och lite stökigt i bakgrunden.. hrrm.. men, men..) Brukar egentligen aldrig köpa jeans på H&M, men jag tyckte dessa såg så fina ut så jag provade dem.. och de satt som en smäck :) Så nu är jag riktigt nöjd.
Vad tycker ni om H&M´s jeans?

Nu ikväll var jag och pojkvännen hembjudna till mams. Mormor, morfar och brorsan var där (och hans flickvän kom lite senare). Mycket trevligt!
Brorsan ska flytta till Berlin och plugga snart, så det gäller ju att passa på att träffa honom nu innan han åker.. Kommer sakna honom ju :(


Update: Glömde skriva vilken modell på jeansen det var, om någon undrar. Modellen heter Sqin.

Etiketter: ,