cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, augusti 21, 2006

Försenat Smashing-paket

Idag är jag ledig! Jag känner mig så seg bara.. vet inte varför? Sov lite länge, det kanske är det? Eller vädret? Verkligen trist väder idag, helt gråvit himmel och regnet hänger i luften.. :(
Idag ska jag i alla fall ÄNTLIGEN hämta mitt paket från Smashing! Ja, jag vet, det var hur lång tid som helst sen jag la in en order på deras hemsida! Fick ett mail om att det hade blivit något fel, de produkterna jag hade beställt var tydligen slut i lagret (men det syntes inte på hemsidan). Jag ska i alla fall få 10% rabatt nästa gång jag gör en order på Smashing, men jag tycker de iof. hade kunnat ge mig den rabatten redan på denna ordern, med tanke på att de tjänar ju på att jag gör en ny order...! Hm.. jag har i alla fall väntat tålmodigt på mitt paket.. Så i fredags när jag kom hem från landet så låg avin äntligen i högen med brev! :D Tyvärr så hann jag dessvärre inte hämta ut den i helgen eftersom jag jobbat ganska sent om dagarna. Så idag ska alltså jag hämta mitt paket!!

Etiketter: