cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

lördag, augusti 26, 2006

Beauty och kräftor





Kom hem från jobbet nyss, är bara hemma en sväng för att byta om och hämta ett paket kräftor. För ikväll ska jag på kräftskiva hos en vän! Ska bli riktigt trevligt :D

Jag fattar inte.. jag är så himla sugen på att köpa en massa beauty-produkter över nätet, det finns ju hur mycket som helst och jag verkar vara inne i lite utav en beauty-period just nu ;)

Nej, nu måste skyndas! Ha en trevlig lördagkväll!


Grejerna ovan skulle jag inte tacka nej till! Finns hos Eleven.

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bara ett tips! Urban decay smink får du för halva priset på Asos...Har själv kollat på askarna med flera skuggor och läppglans. Kostar bara 20 pund på Asos.

9:54 em  
Blogger cherrybop said...

Aha, tack för tipset!! Ja, visst blir man sugen på askarna :)

11:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home