cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

fredag, augusti 18, 2006

Tillbaks i stan...



Kom hem från Roslagen i eftermiddags. Hade det supermysigt verkligen. Nu känner jag mig utvilad och glad :) Träffade min vän M i Gamla stan och tog en fika när jag kom hem. Hon hade varit i Portugal och berättade en massa om sin resa :)

För att byta ämne.. Jag brukar oftast läsa lite innan jag går och lägger mig, just nu läser jag lite lättläst sommarläsning i form av "Djävulen bär Prada" av Lauren Weisberger (som många säkert redan läst..). Tänkte det skulle vara lite kul att läsa den innan filmen har premiär. Köpte en annan bok här om dan "En gyllene bur" av Carmen Bin Ladin, som blir min nästa bok på att-läsa-listan. Den handlar om Carmen Bin Ladin och hur hon blev ingift i Bin Ladin-släkten, och hur hon därmed får en inblick i talibanernas samhälle. Verkar intressant. Läs mer om den här.
Har ni några läsfavoriter ni vill tipsa om så gör jättegärna det!

Nu ska jag och pojkvännen kolla på en film som vi hyrt; "Storm".
I helgen är det jobb som gäller, så vanlig vardag för min del...

Etiketter: ,