cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

lördag, augusti 12, 2006

Lördag

Var hemma från jobbet igår. Hade migrän och kände mig hängig :(( Idag har det känts lite bättre, men är lite hängig.. Jag och pojkvännen tog i alla fall en sväng ner till Norrmälarstrand och till Mälarpaviljongen idag och tog en fika vid vattnet. Såå mysigt! Svängde förbi Åhléns vid Fridhemsplan och köpte lite smått och gott; b.u.s. "Sublime bronze" från L´oréal, hårfärg från Schwarzkopf, rakhyvlar och bomullsrondeller.. ja, sånt som alltid går åt ni vet :) Här om dagen köpte jag en svart tunn tröja med lite bar rygg - jättesnygg! Lägger upp den på bloggen snart.
Ikväll ska jag, pojkvännen, mams och hennes man, och hans dotter + pojkvän gå på konsert och se Winnerbäck. Jag är inget superfan, men däremot är mammas man det! Det ska i alla fall bli kul! Efter det ska vi hem till mamma och umgås lite :)

Etiketter: