cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

fredag, augusti 11, 2006

Finfint från Urban Outfitters





Som ni kanske hört så har Urban Outfitters öppnat på nätet för oss i Europa, så att vi också kan beställa en massa snyggt! Från början tyckte jag inte de hade så mycket att komma med på hemsidan, men nu verkar det som att de har fyllt på sortimentet. Dessa fina plagg skulle inte jag ha någonting emot att beställa.

Nej, nu måste jag verkligen gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon. Sov så gott!

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du vet väl att Urban Outfitters öppnar i Stockholm under vintern? På Biblioteksgatan?

9:57 fm  
Blogger cherrybop said...

Ja jag hörde det nånstans ifrån för ett tag sen, men tack ändå :)

12:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home