cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

onsdag, augusti 09, 2006

Dagens händelser

Åt lunch med pojkvännen och hans bror idag på The Soap Bar på Nybrogatan. Vi satt på deras uteservering och hade jättetrevligt :D Efter det gick jag och kikade i lite affärer.. Tyvärr har de flesta butiker inte fått in så mycket nytt, mest gamla rea-prylar som ligger överallt huller om buller... men hör och häpna, jag hittade faktiskt en jättefin randig blus på Zara-rean! Jag ska lägga upp en bild på den här på bloggen så snabbt jag kan. Promise. Hoppas sommarvädret håller i sig ett tag till så att man hinner använda den i år.. Träffade min vän L i Gamla stan nu ikväll och sen åkte jag hem till mams och åt lite sen middag och kollade på Miss Marple (engelsk deckare), så bra serie! Jag sa ju att jag skulle hitta på en massa till slut... ;)
Imorgon börjar jag inte jobba förrän 14.30. Skönt!
Godnatt!

Etiketter: