cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

onsdag, december 28, 2005

Mellandagsrea!

Ojoj vad seg man var igår... Vi var som sagt och såg King Kong. Den var spännande och sorglig. Man tycker ju såå synd om King Kong.. :( Filmen höll på i tre timmar, sen gick vi (nästan) allihopa hem till mamma och åt middag.

Idag åkte mina kusiner hem till Götet.. Snyft! När vi sagt hej då till dem tog jag och mamma en sväng in till City, för att lämna tillbaks lite julklappa (eller mamma, själv var jag nöjd med mina :)). Vi passade även på att kolla in rean. Vi var bl. a. på H & M, där jag hittade en jättesöt blåvit-randig topp och ett par mysbrallor (som jag behövt länge..). Mamma köpte en ljusrosa stor scharl och ett svart partylinne. Båda två var supernöjda när vi begav oss därifrån. :D
Förresten, vi såg Ebba Von Sydow + kvinnligt sällskap idag på Åhléns City. De såg ut att ha trevligt, de skrattade och sprang runt och kollade ivrigt efter sjyssta kläder. ;)

Etiketter: