cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

fredag, december 16, 2005

En mardröm

Ojoj...! Det hände en hemsk grej igår. När jag som bäst höll på att skriva ett inlägg på bloggen tappar jag ett vattenglas över tangentbordet!!! Blev helt förfärad och orolig för att datorn skulle paja!! Jag började genast torka av vattnet med hushållspapper som jag slet åt mig, därefter vände jag datorn uppochner så att vattnet skulle rinna av från tangentbordet... Sen lät jag datorn ligga och torka. Provade att starta den senare på kvällen. Den sattes igång, men för att snabbt stängas av igen. :( Då tänkte jag att det nog var bäst om datorn fick torka under natten. Satte igång datorn idag, men ingenting hände. Väntade nån timme, och den sattes ÄNTLIGEN igång, min kära dator!! Puh! Skönt. :D

Etiketter: