cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, december 18, 2005

En utekväll

Igår kväll var jag, pojkvännen, pappa, minsta lillebrorsan, farfar och en vän till min pappa ute på Waxholms hotell och åt julbord. Vi åkte båt ut dit. Såå mysigt. :D Jag gillar verkligen Vaxholm, har alltid tyckt om att vara där. Det ligger så fint vid vattnet, och trähusen är så gamla och vackra.
När vi ätit julbord så tog vi båten tillbaka. Jag och pojkvännen mötte upp två kompisar till honom. Vi gick till Gondolen. Mycket trevligt. :) Därefter tog vi en Taxi till Stureplan. Det blev The Spy bar. Det var väldigt länge sen man var där.. inte särskillt imponerande må jag säga... Aja, men det var en kul kväll!

Nu i eftermiddag var jag hemma hos pappa och träffade honom och min bror. Vi åt middag och fikade. Mysigt!
Nu är jag helt slut. Blev lite sent igår ändå..... ;)

Etiketter: