cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, december 26, 2005

God fortsättning!

Hoppas alla där ute har haft en härlig julafton med familj och vänner!!


Jag har hållt mig borta från datorn några dagar. Har haft en del att göra.. julklappar som ska inhandlas och slås in, julstök, träffa släkten mm. :)

Det har verkligen varit en mysig jul i år! Mina kusiner kom upp från Gbg för att fira jul med oss, kul. :) Och oj vad mycket julklappar man fick.. För att nämna några: ett presentkort för medlemskap (i ett år) på Sturebadet (!), pengar till en väska, böcker, söta ljusrosa handdukar från Lexington, teaterbiljett, kläder (en jättefin jacka och två toppar som jag hade lagt undan ;)) och en resa av pojkvännen!! ..mm.

Idag var det pappas födelsedag, så hela tjocka släkten var samlad för att gratulera honom (vi har det som en tradition på juldagen). Som vanligt bjöds det på Oxfilé och potatisgrattäng, och som efterrätt; prinsesstårta och italiensk glass. Mm..

Imorgon ska vi gå på bio och se King Kong med familjen och mina kusiner (alla fick varsin biobiljett av pappa i julklapp). :)





Etiketter: