cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

tisdag, december 13, 2005

Sommardrömmar...

Det här linnet, från See by Chloé, var ju helt underbart!

Jag förstår inte.. Jag hittar nästan bara fina vår- och sommarkläder just nu, fast att det är mitt i vintern i kalla Sverige (och det gör ju inte saken bättre direkt)!
Det här linnet skulle iaf. vara riktigt sjysst i vår / sommar till ett par snygga lite ljusare jeans... drömmer mig bort till sommaren... suck..
Åh, hittade en bild från vårt landställe i skärgården på nätet, kolla här. :) Nu längtar jag bara ännu mer till sommarens härliga dagar...

Etiketter:

1 Comments:

Blogger cherrybop said...

Not really.. Sweden have moore like a flat landscape.

Yea, I´m sorry, I can read your blog but you can´t read mine. That is unfair. ;)

5:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home