cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

tisdag, januari 03, 2006

Kompisens obehagliga pojkvän

Idag var jag och tränade på Sturebadet med darlingen. Härligt! Lämnade fram presentkortet (som jag fick i julklapp) i receptionen, och nästa gång får jag mitt medlemskort. Jippi :)
Hann också med att boka in ett möte med en personlig tränare till på söndag (det ingår några möten i medlemskapet, så det måste ju utnyttjas ;)).

Träffade min kompis M idag också och tog en fika på söder. Mysigt.
Det jobbiga är att hon har problem med sin pojkvän, eller sitt förhållande kanske man ska säga.. Jag har skrivit om det tidigare --> Läs här. Jag tycker att det är bra att hon äntligen börjar förstå att han är agressiv och försöker att kontrollera henne hela tiden. Det värsta var att hon utsattes för hans agressiva sätt på ett mycket obehagligt sätt här om dan, så att hon faktiskt blev riktigt rädd för honom. Usch jag förstår faktiskt inte varför hon bara gjorde slut då på momangen, men hon har mycket svårt för att göra slut (vet jag sen tidigare och det märks ju även i denna relation). Han verkar vara kapabel till det mesta, det är det som är så läskigt. :/
Man kan bara hoppas att M tar sitt förnuft till fånga och gör slut med denna obehagliga människa!

Jaja..

Jag och pojkvännen var och åt på Japanska köket på Nybrogatan ikväll. Kan rekommenderas, verkligen mysig stämning och god mat. :)

Etiketter: