cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, november 20, 2005

Upset

I fredags träffade jag min vän M. Vi var på gamla Café Ogo på Odengatan (nära Odenplan). Det var flera år sedan jag var där sist, var nog någon gång på gymnasiet om jag inte minns fel.. Vi gick förbi där och det såg så mysigt ut, med julstjärnor i fönstret, tända ljus och lite nersläckt och myspysigt, så vi var bara tvugna att gå in. ;) Det är sådana ställen man ska sitta och mysa på när julen börjar närma sig...
Vi pratade bl.a om henne och hennes pojkväns relation. Jag tycker faktiskt om jag ska vara ärlig att han är obehaglig, han har ett aggressivt sätt mot min vän och han är osäker och svartsjuk...
Det känns också som att han försöker förstöra hennes relationer till sina vänner. :/ För att ta ett exempel; hon hade en ganska nyfunnen vän som hon umgicks med. M:s pojkvän gillade inte henne och kallade henne för en massa saker... Det slutade med att hon inte ville umgås med M längre. Trist, men jag förstår henne faktiskt. Och jag vet for a fact att han har pratat skit om mig också. Jag hoppas verkligen M börjar inse att han försöker kontrollera henne och det kommer inte sluta bra om hon inte sätter stopp för detta.

Etiketter: