cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

lördag, december 10, 2005

Glöggande...

Vi kom för en stund sen hem från en glöggfest hos min mamma. Sitter och knappar lite på datorn..
Nu ska vi slappa och kolla på en Beckfilm. :) Precis som förra lördagen när vi var på glögg, så är vi nu fullproppade med en massa godsaker ( men den här gången var det i allafall mat också; jättegod buffé).

Min brorsa kom hem från Öland i torsdags! Jättekul att träffa honom. En kompis till honom från skolan följde med. Så igår var det middag hemma hos mamma. Innan dess var jag ute på stan. Sprang in på Top Shop, och hittade en jättefin "gran - grön" tunn topp i en längre modell och en svart stickad topp, också den i längre modell. Fast jag tror ändå jag ska lämna tillbaka den svarta toppen. Jag har tänkt på det där... när man är lite osäker på ett plagg i butiken, då ångrar man (eller jag) sig nästan alltid och lämnar tillbaka plagget till slut...

Bye!

Etiketter: