cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, december 12, 2005

Söndagens strapatser

Igår var jag och fikade med pojkvännen på Mersmak vid S:t Eriksplan. Därefter skulle han iväg och plugga inför en tenta som han har på torsdag (stackarn!), så jag bestämde mig för att ta en sväng förbi Åhléns City (de har ju öppet enda till 18 på söndagar). Och jag hittade både det ena och det andra.. En svart kappa som verkligen var jättesnygg (lite trenchcoat - aktig), men den var knappast för vinterbruk, till våren skulle den däremot vara perfekt! Den satt verkligen som en smäck. ;) Jag hittade också två toppar från Acne och från diesel. Jag har på sista tiden inte tyckt att det funnits särskillt mycket i affärerna, men igår blev jag glatt överraskad. Däremot har jag världens problem med att hitta en vinterkappa! :(
Efter jag varit på Åhléns gick jag för att träffa pappa och minsta lillebrorsan. Vi åt på Systrarna Lundberg på Rörstrandsgatan (vid S:t Eriksplan).

Nu ska jag snart iväg och träffa min kompis M. Ska bli trevligt!

Etiketter: