cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

onsdag, december 07, 2005

Fikakväll och julmust

Idag blev det många fikor... eller närmare bestämt två. Jag var först och fikade med pojkvännen på ett mysigt litet ställe på Riddargatan. Mötte sedan Mari vid Svampen. Det var några veckor sedan vi träffades så det var nice. :) Vi var på Café Gateau i Sturegallerian. Sen gick vi och kikade på Massimo Dutti. Såg att de hade en del fina grejer.. bl.a. ett jättefint guldfärgat armband. Åh, blev så sugen på att köpa en massa saker.. suck. Måste ju spara nu inför juletider. :(
Nu har jag precis ätit köttbullar med tomatsås och pasta (proppmätt!).
Nu ska jag dricka julmust som jag köpte på vägen hem. Mm.. Slurp! Älskar julmust. :D

Etiketter: