cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

torsdag, november 24, 2005

Choklad i massor...

Mötte upp pojkvännen igår vid Östermalmstorg för att ta en sväng förbi Chocolatte. Både han och jag har varit så nyfikna på det stället sedan det öppnade.. och så har man ju blivit lite inspirerad av Brunchgirls härliga chokladutflykter måste jag ju erkänna. ;)
Pojkvännen tog en vanlig choklad och jag tog en med smaken apelsin och kardemumma, till det tog vi två varsinna underbart goda chokladpraliner. Mm.. älskar choklad!
Fast jag håller med brunchgirl om att chokladen vi drack inte var någon direkt höjdare, den var för svag. :/ Supermysigt var det i allafall och sitta där bland hyllor och diskar överösta med choklad.. och väldigt trevlig personal. Sedan bar det av till jobbet, för att jobba bort några timmar.

Etiketter: