cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, november 21, 2005

Associationsleken

(Skriv det första ordet du tänker på)...
(Hittade detta på Sessans blogg).

Grön: Skog
Paris: Underbart
USA: Mina kusiner (som bor där)
Elvisp: Grädde
Krulligt: Gotlandslamm :)
Alkohol: Champagne
Skräckfilm: American Psycko
Skitfilm: Töntiga HighSchool-filmer
Dricka: Caffe latte
Destruktiv: Ångest
Varmt: Sängen
Döden: händer förr eller senare...
Begravning: En vän + granne från vårt landställe på Gotland.
Bröllop: Min kusin
Sommar: Glädje
Djurpark: Barn
Vinterlek: Åka skidor & snowboard
Godis: Choklad
Mardröm: Att någon av mina nära & kära skulle försvinna...
Skönt: Värme & sol
Vass: tunga
Smycke: Mitt Diorhalsband med ett glashjärta (som jag fått av pojkvännen)
Politik: Liberal (i vissa frågor konservativ)
Paris Hilton: Känd för sina pengar
Syslöjd: Grundskolan
Pyssel: Julpyssel (kul)
Växt: Orkidé
Picasso: Mycket känd
Musik: Tur att det finns!
Ost: Cheddar
Frukt: Zatsumas
Kusin: Pernilla
Doft: Creed
Pizza: Il fornos goda pizzor med pinjenötter, parmaskinka och annat smaskigt
Gott: Italiensk mat
Äckligt: Engelsk stabbig mat...
Härligt: Resa utomlands

Etiketter: