cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

fredag, november 18, 2005

Nya Sturegallerian


Jobbade ikväll och när jag gick hemåt så såg jag att nya Sturegallerian hade öppnat idag! De hade kvällsöppet till 23. Sprang genast in på nya Zara och kollade runt lite.. hittade en jätte söt grön silkig topp och en fin kofta med trekvartsärm.. åh.. blev verkligen lockad att köpa, men jag har precis beställt en massa prylar från Asos och jag måste hålla hårt i plånboken nu, eftersom det ska köpas en massa julklappar till hela tjocka släkten... och det är några stycken det. ;)
Just det, stötte ihop med min kusin Johans flickvän, som tydligen hade börjat jobba som expedit på Zara. Hon berättade att Johan och hon hade köpt en ny, större lägenhet vid Odenplan. Förut var de tvugna att tränga ihop sig i en liten etta (precis som pojkvännen och jag gör för tillfället)...

Etiketter: