cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

lördag, oktober 21, 2006

Update & nyinköpt


Kom precis hem från pojkvännens pappa. Vi var där på middag för att fira att han fyllde år. Supertrevligt!

Igår var både jag och pojkvännen lediga och passade på att sova ut. Sedan bar det av till Foam på Karlavägen för en lunch och därefter sprang vi runt lite på stan, bl. a. till NK. Där hittade jag en finfin väska i päls. Tog också en fika på Franska caféet på NK.
Den grå baskern köpte jag på H&M för några dagar sen, har bara inte hunnit visa den... Söt va? :)

I onsdags var jag med paps på Älvsjömässan, där det var smygpremiär på inredningsmässan! Jättekul! Fick en vacker vit orkidé och ett härligt doftljus av min generösa far :D!

Nu i helgen jobbar jag, men har också hunnit med att träna idag innan middagen (eftersom jag bara jobbade till 16), skönt skönt.. :)

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, vilken härlig basker! En sådan vill jag ha!

11:55 em  
Blogger cherrybop said...

ja, köp en vetja! ;) Den är urgosig

10:36 fm  
Anonymous Anonym said...

Jättesöt basker! Det verkar vara pälsfeber bland bloggarna (-: Mihi. Väskan påminner lite om en som Nicole Richie har från Mukluk.

1:56 em  
Blogger cherrybop said...

Ja pälsfebern är i full gång ;)! ...Nicoles Mukluk-väska har jag nog missat.. Älskar min nya väska i allafall :D

2:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home