cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

lördag, oktober 07, 2006

Födelsedagsmiddag!



Idag har jag jobbat hela långa dan... Känner mig helt slut just nu.

Igår kväll var jag hos en vän från jobbet som fyllde år och firade henne. Hon hade varit ambitiös och bakat en massa goda matpajer & efterrättspajer. Hade det jättetrevligt :D

Det är rätt svårt att hitta jeans som verkligen sitter bra (och det är då efter mycket letande.. ja man är ju lite kräsen ;)) Acne har i alla fall en jättebra jeansguide! Då har man kommit en liten bit på vägen i alla fall..

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Många snygga jeans minsann men inte för mig tror jag. Får nog hitta något som passar min ålder...

10:05 em  
Blogger cherrybop said...

Hihi okej! :)

Kram!

11:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home