cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, oktober 15, 2006

Tung vecka...


Den här veckan har känts ganska tung pga. flera olika anledningar :(( Har tyvärr inte orkat blogga så mycket... :/

Igår var jag på middag hos min vän J från jobbet. Trevligt, trevligt :) Hon hade gjort asiatisk buffé och kladdkaka till efterrätt.
Nu ikväll var jag på bio med mamma och såg 7 miljonärer. Den var lättsam och kul :D Skönt att se sådana filmer ibland också ;)
Pojkvännen har två tentor kommande veckan, så honom har jag inte sett till så mycket den senaste tiden tyvärr. Stackarn har suttit sent varje kväll i ca två veckor... :/


Vill ha en pälsmössa! Skulle vara riktigt mysigt i vinter :)
Ovan; Jättefin i rävpäls från Marc Jacobs, svart från Karl Donoughue, grå med öronlappar i kaninpäls från Antik Batik, ljus mössa från Karl Donoghue. Alla pälsmössor finns att köpa hos Net a porter.

Etiketter: ,