cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

tisdag, oktober 03, 2006

Nyshoppat



Idag var jag på stan och shoppade lite.. :)

¤ Midnattsblått linne från Topshop

¤ Gråa skor med klack från Din sko (bara 380 :-!)

¤ Grått linne med små knappar från H&M Harmony

¤ Svart kofta från Massimo Dutti


Det grå linnet och koftan köpte jag inte idag utan förra veckan.. och linnet (gråa) måste jag byta eftersom det är lite för litet.

Träffade K idag också och tog en fika på Franska Caféet, på NK.

Etiketter: ,

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

skorna är skitsnygga!! fanns det andra färger med?

10:45 em  
Blogger cherrybop said...

Visst är dem :)! Ja de fanns i brunt och svart också såg jag, men de fanns bara kvar i grått i min stl. (37). Köpte de i affären vid t-centralen.

11:30 em  
Anonymous Anonym said...

Dom skorna har jag varit och klämt på många gånger.. beslutsångest!

4:55 em  
Blogger cherrybop said...

Ja sånt är inte kul! Jag är i alla fall supernöjd med mina gråa :D

11:21 em  
Anonymous Anonym said...

Snyggt!

6:43 em  
Blogger cherrybop said...

Idasan -> Tack!!

12:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home