cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, maj 15, 2006

Uppdate om helgen

I fredags var det middag hemma hos mamma. Mormor och morfar + jag och pojkvännen var bjudna. Det var en, kan man säga, lite sen födelsedagsmiddag för mig (för att mormor & morfar ville fira mig lite :)). Vi åt underbart god Thai-kyckling-gryta som mamma lagat och drack vitt vin till. Och grädden på moset blev den prinsesstårta som vi åt till efterrätt. Mmm! Sen var vi alla proppmätta.

I lördags var jag och darlingen ute på stan och njöt av solen (även om det var lite blåsigt) och åt lunch och fikade på Fresco på Grev Turegatan. Satt på deras uteservering i solen och bara njöt..
På kvällen ringde en vän till mig och undrade om vi hade lust att ta en drink eller likn. Så vi gick till Sturehof och drack vin och snackade och senare gick vi till Grodan. Där var det typ rejv i källaren.. Haha! Inte riktigt våran smak, men vi hade en trevlig kväll i alla fall. :)

Igår var vi ute och promenerade en del, och åt lite lunchmiddag på Blåbär vid Odenplan. De har ju verkligen underbart goda bönsallader och annat.

Slutsats: En härlig helg :)


Nu ska jag dricka en god latte och kolla lite bloggar...


Uppdate: Tränade ju i lördags också, tog i extra hårt och var verkligen helt slut efteråt. Man får en sån energi av att träna och jag tycker min hy också får en helt annan, "frisk", lyster...

Etiketter: