cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

tisdag, maj 09, 2006

Min nya darling


Har varit förkyld plus att jag misstänker att jag har blivit lite allergisk mot pollen, oh no. :( Har aldrig varit allergisk förut, förutom lite mot starka dofter...

För att övergå till en helt annan sak; Min mobil försvann under mystiska omständigheter förra helgen! Och nej, jag slarvade inte bort den när jag var ute och partade. ;) Det var faktiskt mitt på blanka dagen detta hände. Misstänker att någon snodde den inne på Ica.. Inte kul. Snyft. Dessutom hände det här precis innan jag skulle fylla år, så folk försökte utan success att nå mig på min födelsedag och kom då bara till ett trist IQ-svar...
Så.. det var bara till att börja leta efter en ny mobil med andra ord. Och idag hittade jag den! En Samsung X200. Så fin!

Bild från Samsungs hemsida.

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej bop

trist att nån rånat dig på mobilen

kul att du hittat en sådan fin ny mobil

ps. har du någon huvudmisstänkt för mobilstölden?

12:19 fm  
Blogger cherrybop said...

Ja det är verkligen trist när sånt händer!! Men, men nu har jag iaf. en sprillans ny och fin mobil. Nope ingen huvudmisstänkt ;)

12:22 fm  
Anonymous Anonym said...

hej igen bop

okej. men se till att hålla hårt i din nya schysstelischyssta mobil!

12:26 fm  
Blogger cherrybop said...

Ja jag lovar! :)

12:29 fm  

Skicka en kommentar

<< Home