cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

torsdag, maj 04, 2006

Färgglada jeans

...I Love!! Jag vill ha ett par gula, de från Whyred är ju bara såå snygga, annars finns det några från Cheap Monday och även ett par från H&M har jag hört (fast jag tycker iof. inte att H&M:s jeans brukar ha särskilt bra passform)...

Här har ni ett gäng olika färgglada jeans! Vad tycker ni om färgade jeans?


Mörkröda jeans från April 77 (Le Shop), gula från Whyred, rosa från Sass & Bide (Asos), Orange unisexjeans från Julian Red (Zoovillage), röda från Cheap Monday (Caliroots), ljusblåa från Sass & Bide (Asos).

Etiketter: ,

3 Comments:

Blogger Frida said...

Neeej inte min bag...

1:24 fm  
Anonymous Anonym said...

Absolut FÖR. Det känns åtminstone lite nytt och rött är en sådan finfin färg...:)

9:55 fm  
Blogger cherrybop said...

Ja, alla tycker vi olika.. :) Jag gillar som sagt de gula very much!

12:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home