cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

fredag, maj 05, 2006

Update: Födelsedagen

Min födelsedag var lyckad, firade med middag med familjen på Aubergine på Linnégatan. Så mysigt! Och sedan mötte vi upp en vän till mig och gick ut och partade! :D

Fick följande i present:

¤ Körkort (eller ja, de betalar lektioner och allt sådant) av mams och paps!

¤ Louis Vuittons lilla Pochette Accessoires av min älskling! Den är perfekt när man ska ut eller när man inte vill ha så mycket prylar med sig. :)

¤ Söta drinkglas från mamma

¤ En skinnväska från pappa

¤ Ett finfint olivträd från pappas flickvän med familj (som var med)

¤ En nyckelring med en strassbokstav (min första bokstav i namnet) av mams

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Då får vi sätta igång och köra snart i det fina sommarvädret! Kram mams

12:40 em  
Blogger cherrybop said...

Jupp, det får vi absolut göra. :)

12:23 fm  

Skicka en kommentar

<< Home