cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, december 04, 2005

Efterhängsen

Idag var jag och träffade två vänner och tog en fika på Blåbär vid Odenplan. Eller jag skulle egentligen ha tagit en fika bara med min vän L, men när jag Jag och L träffades vid Odenplan sa hon att K hade ringt och frågat vad hon hade för sig. L hade då sagt att hon skulle träffa mig, och K hade då som jag uppfattar det "bjudit in sig själv"... Det känns som att så fort hon hör att jag och L ska träffas så ska hon alltid bjuda in sig själv, eller vad man ska kalla det, och på något sätt ta över samtalet och prata om hennes och L:s interna saker. Vill hon att jag ska känna mig utanför eller? Det verkar ju så. :( Skumt är det i allafall.
Jag är som jag tidigare nämnt i min blogg oerhört trött på K och jag har inte träffat henne på rätt länge, eftersom jag inte alls har haft någon lust till detta. Läs här i tidigare inlägg (inlägget handlar om samma vänner som i detta inlägg) , så kanske ni förstår lite närmare vad det handlar om... Suck.
Jag och L har heller inte träffats på rätt länge och jag hade verkligen sett fram emot att träffa henne själv idag. Hm.. Det känns bara så jobbigt, vet inte om jag vill berätta det här för L eftersom hon och K är bra vänner.....

Nog om detta. ;) Ikväll har jag ätit middag med mamma, och så hyrde vi en film; Alla älskar Alice. Har inte sett den förut, den var faktiskt bra. Handlar om två föräldar som skiljer sig och problem som uppstår i efterhand mellan barnen och föräldrarna. Jag kände igen mig i vissa avseenden, jag har nämligen själv skilda föräldrar (sen jag var 6 år).

Bye! Oops...

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Visst kan det kännas så ibland, att man vill träffa en person ensam... Har sett filmen du såg! Tyckte också den var bra! Kram!

1:05 em  
Blogger cherrybop said...

Ja speciellt när man själv inte brukar eller vill umgås med den andra personen.. Jag får försöka pricka in att träffa min vän själv när K jobbar.. kram tillbaks. :)

4:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home