cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

fredag, december 02, 2005

Italiensk middag & Ikeashopping

Sitter just nu och smaskar på lite lösviktsgodis som jag köpte på Buylando.. mums!
Som jag skrev om igår, så var vi ikväll på en mysig italiensk restaurang som heter Toscano, och ligger vid Mariatorget. Det var mycket kul att träffa morföräldrarna! Det är inte så ofta man träffar dem.
Jag och darlingen har hyrt en Beckfilm nu igen.. ;) ..som vi tänkte se ikväll...

Det var en lyckad dag igår på Ikea, med min vän. Vi hade mycket trevligt och sprang runt i några timmar och letade efter snygga inredningsdetaljer och julklappar. Hittade i allafall lite prylar.. Det är mycket lätt att man (eller jag i allafall!) plockar på sig en massa småsaker, eftersom allt är så pass billigt.. och när jag väl var framme vid kassan och skulle betala så insåg jag att det blev mycket dyrare än vad jag trott.
Vi åt också lunch på Ikea, det blev som jag tänkt; köttbullar med potatis och lingonsylt. :)

Etiketter: ,