cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

tisdag, december 12, 2006

Dagens dröm


Dagens önskeoutfit består av: Söt kofta från Ann Louise Roswald, halsband från Hultquist, snygg skinnväska från Mulberry, svarta jeans från Tsubi, vitt basic-linne från Cherry Tee, coola skor från Lashy.


Väskan från Mulberry tycker jag var riktigt snygg (kostar 750€)... Annars kan jag tycka att det varit lite väl mycket tjat om just märket Mulberry i bloggosfären... :/ Och vissa andra väskor också för den delen... (Jag vet inte - jag kanske också är lite tjatig ibland?)

Tycker ni också att det kan bli lite tjatigt kring vissa väskor & annat ibland?

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja! Håller med om att folk härmar varandra, och tycker om något bara för att man "ska" tycka om det som modebloggare. Äntligen nån som vågar säga som det är! Tack :-)

1:06 em  
Blogger cherrybop said...

Ja visst är det så... Tack själv :)

10:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home