cherrybop

Välkommen in! Här skrivs det om mode, vänner, resor, shopping och vad som händer i mitt liv i övrigt...

Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

torsdag, november 02, 2006

Mina True Religion äntligen här!


^
Här ser ni en serie med bilder; från att jag packat upp kartongen - till att jag tagit upp det svarta, välkända N-A-P-paketet - och tillslut öppnat det :)!


Yes! Idag fick jag mina nya True Religion jeans :D! Skulle ha fått jeansen redan igår men de hade inte min portkod (tänkte inte jag på.. oops!). Är såå nöjd, de sitter verkligen som en smäck och är i jättefin mörkblå färg. Jaha, nu har jag alltså två par True Religion jeans i min ägo ;)
^
...Och här ser ni de efterlängtade jeansen på (och ja, jag visste vilken stl. jag har, annars skulle jag nog inte vågat beställa över nätet).

Jag vet, inge bra bilder med jeansen på alltså... blixten kommer ivägen som vanligt :(! Suck.

Etiketter: ,

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

snygga jeans! sitter jättebra!

12:09 fm  
Anonymous Anonym said...

Jeansen sitter riktigt bra! Hur är dom i storlekarna?

12:21 fm  
Blogger cherrybop said...

Chiahuahua -> Tack!!

Alexandra -> Tackar :)! Man ska tänka på att ta 1-2 Stl. mindre än vanligt. Jag brukar ha 25-26 i vanliga fall, men jag har 24 i True Religion.

4:00 em  
Anonymous Anonym said...

Vilken tur du har som kan beställa jeans på internet. Själv varierar jag så otroligt mycket så jag Måste prova innan.

11:43 em  
Blogger cherrybop said...

Sandilyn -> Jo, jag brukar inte våga beställa jeans över nätet om jag verkligen inte vet min stl...

12:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Home